مرجع مقالات رسمي اپليكيشن مرجع مقالات رسمي اپليكيشن .

مرجع مقالات رسمي اپليكيشن

ويدئوهاي لايو و استوري‌ها بيش تر از پيش كارآمد خواهند بود


ويدئوهاي لايو و استوري‌ها بيش تر از پيش كارآمد خواهند بود
مطلقاً يكي ترندهاي سال 2020 ميلادي ادامه محبوبيت استوري‌ها و ويدئوهاي لايو در سال‌هاي قبل ميباشد. استوري‌ها در سال‌هاي اخير آنقدر دوست داستني شدند كه درحال حاضر به يكي بخش‌هاي اصلي و جداناپذير برگزيدگان كانال‌هاي اجتماعي از پاراگراف Facebook ، Instagram ، YouTube و حتي TikTok تبديل شدند. طراحي اپليكيشن در مشهد استوري‌ها حتي به پيام‌رسان‌هايي همچون WhatsApp نيز رسيده‌اند.

به نقل از روزنامه TechCrunch، سرعت رويش محبوبيت استوري‌ها در سال 2018 بيش تر از 15 برابر سرعت پرورش پست‌هاي عادي بود. آمار و حاصل ارائه گرديده از گزارشات متفاوت كليه نشان ميدهند كه بيشترين مخاطبين اين استوري‌ها افراد نسل زد يا اين كه Gen Z ميباشند. نسل زد درواقع نوجوان ها و اشخاص معدود سن‌وسال‌تري ميباشند كه در كانال‌هاي اجتماعي خيلي طولاني تر از اشخاص كهن سال‌خيس درپي فانتزي‌هاي مرتبط با استوري‌ها و لايوها ميباشند.

نتيجه ها حاكي از اين ميباشد كه محتواي ويدئويي استوري‌ها و لايوها زمان‌هاي بسيار فوق‌العاده‌اي براي كسب‌وكارها به خواسته جذب فالوور و مشتري‌هاي بيش تر مهيا آورده ميباشد. استوري‌ها به ويژه استوري‌هاي اينستاگرام كه قابليت و امكان‌هاي جذابي مثل نظرسنجي با فرمت‌هاي متعدد دارا هستند، خير تنها راهي بسيار عالي براي توليد تعامل آفريننده با مخاطبين مي باشند، بلكه ابزارهايي به شدت كاربردي جهت كسب اطلاعات مهم، ايده‌ها، نقدهاي هدفمند، علائق مخاطبين، رويكردها و نيازهاي روزانه مشتريان ميباشد.

طرق متعددي براي ديدني‌خيس كردن استوري‌ها موجود هست كه به يمن ابزارها و خصوصيت‌هاي كانال‌هاي اجتماعي، ايجاد استوري‌هاي خلاقانه و مجذوب‌كننده خيلي شل‌خيس شده‌است. حتي شما ديگر نيازي به علم فني براي دستكاري ويدئوها نيز نداريد و با ابزارهاي داخلي اين كانال‌ها مي توانيد شغل هاي متنوعي براي توليد استوري‌هاي قشنگ انجام دهيد.

از طرف ديگر، برگذاري ويدئوهاي لايو نيز در همين يكي از دو سال پيشين بسيار پرمخاطب بوده ميباشد. كسب‌وكارهاي پيروز با ويدئوهاي لايو به طور زمان‌اي، رابطه كلامي قربت با مخاطبين خويش كه مدام پيرو چنين مدل ارتباطي ميباشند برقرار كرده و از نظرها و پيشنهادات آنها به كارگيري مي نمايند.

از ساير كاربردهاي يك ويدئوي لايو، ساخت اعتماد و مورد‌سازي اطمينان براي مخاطبين شماست. اين اعتماد قادر است به شالوده‌گذاري اعتبار مارك شما سبب ساز شود. مشترياني كه ويدئوهاي لايو شما‌را ميبينند با اين تصور كه شما يك شخص يا اين كه مارك داراي اعتبار مي‌باشيد كه به رابطه بدون واسطه با مخاطبين خويش اهميت ميدهد، خيلي ريلكس و بهتر به شما و كسب‌وكارتان اعتماد مي نمايد. عملكرد فرمائيد در ويدئوهاي لايو خويش تا حد قابليت و امكان جواب كامنت‌هاي يوزرها را بدهيد تا اين اعتمادسازي بيشتراز پيش ساخت شود.

 

 

 

بازخوردهاي بيش تر با پست‌هاي ويدئويي
به غير از ويدئوهاي لايو و ويدئوهاي استوري، مطمئن گرديد كه به اندازه كافي روي پست‌هاي ويدئويي نيز سرمايه‌گذاري كرده‌ايد. پست‌هاي ويدئويي يا اين كه به صورت كل ايجاد محتواي ويدئويي يكي برگزيدگان ترندهاي كليت بازاريابي آنلاين مي باشد كه اكثري از آن در رسانه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذارده ميگردند. ويدئوها راهي مطلوب براي برقراري رابطه مؤثر و ارائه داده ها ضروري به مخاطبين ميباشد. سال‌هاي سال ميباشد كه مشاهده كليپ براي يوزرها مدام نسبت به مطالعه يك متن ارجعيت داشته ميباشد. اين گزينه دست كم در كانال‌هاي اجتماعي به‌اين فيس بوده و هنوز هم به همين صورت ادامه دارااست.

فراموش نكنيد كه اشتراك‌گذاري ويدئوها در رسانه‌هاي اجتماعي چقدر زياد و تأثيرگذار خواهد بود. در شرايطي كه يك ويدئوي خوب بسازيد و آن را منتشر فرماييد، اقبال اينكه آن ويديو در ميان صدها، هزاران و شايد ميليون‌ها نفر به اشتراك گذارده شود موجود هست. در ليست پايين بعضي از داده ها و آمار موثقي كه اشخاص غالب در مسئله ايجاد ويدئوها براي كسب‌وكارهاي آنلاين و كانال‌هاي اجتماعي كار داشتند ارائه كرده‌اند را بازگو ميكنيم.

در حدود 90 درصد از بازارياب‌هاي ويدئويي ميگويند ROI يا اين كه به عبارتي رجوع و برگشت سرمايه با نشر ويدئوها بسيار عالي ميباشد.
بيش تر از 83 درصد از اشخاص فعال و پيروز در‌اين حوزه معتقدند كه ويدئوها شايسته ترين منش براي معرفي هدفمند توليدها و خدمت‌ها به مخاطبين و تبديل آنها به مشتري مي‌باشند.
حدود 87 درصد از همين اشخاص مي گويند ساخت محتواي ويدئويي در كانال‌هاي اجتماعي ترافيك اينترنت‌تارنما‌ها را به مقدار قابل توجهي ارتقا ميدهد.

 

 

داد و ستد در رسانه‌هاي اجتماعي يكسري برابر شده‌است
اشخاص نسل زد يا اين كه به عبارتي نوجوان ها براي خريدهاي خويش دستكم 3 برابر وضعيت معمولي كه در مغازه‌هاي آنلاين وقت ميگذارند، در كانال‌هاي اجتماعي عصر صرف مي‌نمايند. بيشترين حجم اين خريدها و فروش‌ها در كانال‌هاي اجتماعي بصري همچون Instagram و Snapchat انجام مي شود و اين قضيه نشان مي دهد كه عكس و ويديو چقدر در ارتقا فروش يك كالا يا اين كه خدمت تأثير دارا‌هستند.

كارشناسان اين حوزه معتقدند كه سال 2020 به خيال يك پارچه‌سازي‌هايي كه در اين باره انجام شده، جهشي نسبتاً وسيع نسبت به سال‌هاي اخير دارااست. پژوهش ها نشان ميدهند كه بيش تر از 42% از اشخاص در ميان 18 الي 34 ساله به طور دائمي از روش رسانه‌هاي اجتماعي خريدهاي خويش را انجام مي دهند. اين رقم نسبت به سال 2019 نسبتاًً 10 درصد ارتقاء داشته ميباشد.

از جايي كه‌اين ايام كليه‌ي جوان ها و نوجوان ها با گوشي‌ها و تبلت‌هاي هوشمند خويش وقت ميگذرانند، آنان عصر بيشتري را در رسانه‌هاي اجتماعي صرف ميكنند. از جايي كه رابط كاربري اين كانال‌ها در گوشي‌ها به مراتب بهتر و ريلكس‌خيس از ورژن‌هاي دسكتاپي آنان ميباشد، پيش‌بيني مي گردد كه‌اين پروسه رو به پرورش در اين سال و سال‌هاي آتي اضافه و اضافه شود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۶:۵۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استفاده از اينستاگرام


اگر در تفكر پرورش پيج اينستاگرام تان هستيد اين نوشته‌علمي را مطالعه فرمائيد و از نكات روايت شده استفاده نماييد.

با داشتن بيشتراز ۱ ميليارد نفر كاربر در هر طراحي اپليكيشن در مشهد ماه و با وجود بيش از ۲۰۰ ميليون كاربري كه روزانه حداقل از يك پروفايل بيزينسي بازديد مي‌كنند، استفاده از اينستاگرام براي كسب و كارها يك ضرورت است. در حال حاضر و در شرايطي كه همچنان فاصله گذاري اجتماعي، يك ضرورت است و افراد بيش از هميشه در خانه ميمانند، بعد از ظهر آنلاين بودن كليه ما در حال ارتقاء مي باشد. در چنين شرايطي اينستاگرام دوره فوق العاده‌اي را در اختيار كسب وكارها براي ارتباط با مخاطبين شان آماده مي‌نمايد. در حال حاضر سوال اينجاست كه آيا هنوز هم درباره ي به كارگيري از اينستاگرام براي كسب و كارتان شك داريد؟

بدون اين كه آيا كاربران اينستاگرام در فعلا تماشاي فيلم هايي از پروسه درست كردن يك قهوه بسيار محبوب و مشهور ميباشند يا به دنبال يادگيري يك مهارت ساده براي به كار گيري در كارهاي روزانه و يا اينكه از اين پلتفرم تنها براي وقت كشيِ بعدازظهر في مابين وعده هاي غذايي به كار گيري مي كنند، كسب و كار شما فرصتي بسيار خوب براي دستيابي به اين كاربران در اينستاگرام دارااست؛ فرصتي حقيقي وواقعي براي رشد. با اين اكنون، اين رويش همينطوري حادثه نمي افتد. در اينجا ۱۰ استراتژي براي پرورش در اينستاگرام آورده شده است كه همين در حال حاضر مي‌توانيد آغاز به كار كردن روي آن ها كنيد:

۱۰ استراتژي براي رشد در اينستاگرام
۱- به طور مكرر و مداوم پست بگذاريد
فارغ از پست گذاشتن مداوم، انتظارات و علايق مخاطبان شما فروكش مي كند. در شرايطي‌كه هر روز براي مدتي پست ميكنيد البته آن‌گاه تا يك ماه پست نمي گذاريد، فالوورهاي شما يا سردرگم مي‌شوند يا كاملاً شما‌را فراموش مينمايند. در واقع، ممكن است هنگامي كه شما در نهايت تمايل به ارسال مجدد پست مي گيريد، آنان ديگر شمارا دنبال نكنند. شما در حقيقت با داشتن يك برنامه منظم، واحد سنجش تعامل مخاطب را به حداكثر مي رسانيد، سواي اينكه بخواهيد بيشتراز حد بعد از ظهر بگذاريد و خود را به دردسر بياندازيد. لازم به ذكر مي باشد، هرگونه استراتژي اينستاگرامي بايد صريحا تعداد ارسال پست را در يك زمان مشخص و معلوم (به عنوان مثال يك ماه) مشخص كند و به اين ترتيب، به شما در جنبش در مسير كمك كند.

Flynn يك مغازه جواهرات محلي بوستون است كه نسبتاًً هر روز در اينستاگرام پست منتشر مي‌نمايد! با در نظر به دست آوردن تمامي اين موارد، براي خودتان يك برنامه بريزيد و سپس مطمئن شويد كه مي‌توانيد در آن تداوم داشته باشيد. براي دستيابي بدين گزينه به مورد بعدي دقت نمائيد؛

۲- از يك ابزار برنامه ريزي استفاده كنيد

همان گونه كه گفتيم، پست گذاشتن طبق برنامه و بطور مداوم براي پرورش بسيار مهم است. اما كلام درخصوص چنين موضوعاتي ساده تر از عمل كردن به آن مي باشد. به همين برهان براي رويش قابل توجه در اينستاگرام، برنامه ريزي و به كار گيري از ابزار برنامه ريزي بهترين راه پيش رو است. برنامه ريزي ارسال پست هاي اينستاگرام نه صرفا در وقت شما صرفه جويي مي‌نمايد، بلكه باعث ميشود استرس شما و احتمال اشتباه كردنتان نيز كاهش يابد.

خوشبختانه، اينستاگرام اين عمل را براي كليه شما بازاريابهاي شبكه‌هاي‌عمومي ساده كرده است. همانطور كه مي دانيد، موقتي اينستاگرام و فيسبوك، به علت داشتن رئيس مشترك، از لحاظ امكانات و ويژگي‌هايشان، بسيار با هم هماهنگ ميباشند. با دقت به اين آيتم، حالا قابليت انجام برنامه ريزي براي اينستاگرام در قسمت مديريت تبليغات فيسبوك (Facebook Ads Manager) موجود هست. همچنين، چند ابزار ديگر ارسال پست نيز در دسترس مي باشد كه بسياري از آنها با ساير امكانات مفيد و لازم براي پرورش در اينستاگرام، يار مي باشند. در شرايطي‌كه عشق داريد كه با برنامه ريزي منظم در شبكه هاي اجتماعي، خصوصا اينستاگرام، تعامل فالوورها را با پيج خود را محافظت فرماييد، گونه هاي ابزارهاي برنامه ريزي را باز‌نگري فرمائيد.

بعدازظهر آنلاين بازاريابي و فروش در اينستاگرام
هرآنچه بايد براي ارتقاء چشمگير فروش خود در اينستاگرام بدانيد

سرفصل هاي بعدازظهر را باز‌نگري فرمائيد
۳- لايو اينستاگرام را امتحان نمائيد
آيا مي‌دانيد ۸۲٪ از مردم تماشاي يك لايو ويدئويي را به ديدن يك پست در شبكه‌هاي‌مردمي ترجيح مي‌دهند؟

 

 

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۳۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نرم افزار هاي موبايلي


امروزه تكنولوژي گوشي، شيوه ي تعامل با يوزرها آخري و مصرف كنندگان طراحي اپليكيشن در مشهد  را به معضل كشيده ميباشد، فرقي نمي نمايد كه استفاده كننده آخري، مشتري، كارمند، همكار و يا اين كه حتي يك خدمت باشد. يوزرها، براي دسترسي راحت و سريع به داده ها، نرم افزار ها را به وب سايت ها ترجيح مي‌دهند.
رويش اقتصادي نرم افزار هاي موبايلي تا سال 2012، 53 ميليارد دلار بود، و پيش گويي شده‌است در سال 2017 رويش آن به بيشتراز 143 ميليارد دلار ارتقا يابد.
در تصوير ذيل چگونگي پروسه افزايشي به كار گيري از نرم افزار هاي موبايلي در ساليان اخير نشان داده شده‌است:

نرم افزار هاي موبايلي

در اينجا، اهميت به كار گيري از نرم افزار ها در كسب و فعاليت و سودآوري از روش آن را براي شما بيان ميكنيم.


برخي از عواملي كه رويكرد استعمال از نرم افزار را توسعه و گسترش داده ميباشد:

1. تعاملات عميق با مشتريان:

با پرورش روز افزون تكنولوژي در تلفن همراه، حجم معاملات موسسات، از آپ تو ديت رساني شرايط شركتهاي بر طبق نياز بازار و مشتريان، تا دانلود محتواهاي وب سايت ها و همياري و تعامل متقابل، به طور قابل توجهي ارتقا يافته ميباشد. حتي وقتي كه يوزرها در تعطيلات و يا اين كه در محل كار خويش باشند، ميتوانند از روش نرم افزار ها، با كسب و فعاليت شما رابطه و تعامل بگيرند. به جز اين، با استعمال از سامانه هاي مثل شرايط‌ياب جهاني (GPS)، كسب و امور مي‌توانند به داده ها يوزرها انگيزه خويش دسترسي پيدا كرده و سرويس ها خويش را مبتني بر نياز استفاده كننده، فردي سازي نمايند، تا آنها‌را به نحوه مؤثرتري به سمت خويش جذب كنند. چنين برنامه هايي مي‌توانند نرم افزار هاي مسافرت، نرم افزار هاي فروشگاهي، نرم افزار هاي خزانه داري و غيره باشند.

 

2. ذخيره سازي كلان اطلاعات:

نرم افزار هاي گوشي ميتوانند داده ها، آرزوها و نيازهاي مشتريان را به طور خودكار و هوشمندانه اخذ و ذخيره كنند. كه در غايت ميتواند به ارائه محتوا و داده ها فردي گرديده مرتبط با يوزرها ياري دهد. نرم افزار هاي موبايلي مي‌توانند سازمان ها را از پروسه آرام و نمايد گردآوري داده ها يوزرها و تجزيه آناليز آن‌ها، نجات دهند.

 

3. سرويس ها و فروش بهتر:

يكي‌از شايسته ترين مثال ها ميتواند وبسايت آمازون باشد، آن‌ها مخاطبان متبوع خويش را تجزيه و محاسبه كرده و خدماتي را ارائه ميدهند كه يوزرها به‌دنبال آن مي‌باشند. بسيار مهم و ضروري ميباشد كه يك نرم افزار اختصاص و ماهر براي كسب و فعاليت خويش پباده سازي فرمائيد، و با شعور بهتر آرزوها و نياز هاي مشتريان، داده ها موثر و كاربردي در نرم افزار ها قرار دهيد. در‌اين‌صورت‌، كسب و فعاليت شما با ارائه دادن سرويس ها مؤثر و موردنياز مشتريان، واحد سنجش فروش و درآمدشان به طور قابل توجهي ارتقاء مي‌يابد.

تجهيزات و سرويس ها ارائه گرديده در نرم افزار هاي تلفن همراه

كمپاني فراسان تحت عنوان يك كدام از شركت ها پيشرو در مسئله گسترش قابل انعطاف افزارها و نرم افزار هاي موبايلي، علم و مهارت خويش را به عمل گرفته ميباشد تا خدمات و سرويس ها پيشرفته برنامه هاي گوشي را در سطحي ايده آل به همه كسب و امور ارائه دهد.

برخي از تجهيزات قابل ارائه در نرم افزار هاي تلفن همراه:

سرويس ها تعاملي موبايلي: اين بخش دربرگيرنده فهم نياز و مراد‌ي مشتري، ساخت وايرفريم ها (نقشه توليد يا اين كه بلوپرينت براي رابط و تجربه كاربري)، پباده سازي رابط كاربري (رابط كاربري پيكسل پرفكت) و توسعه و گسترش رابط كاربري (ترجمه "ماك آپ ها" به رابط كاربري كاركردي) است.

سرويس ها گسترش نرم افزار هاي گوشي: اين سرويس ها مشتمل بر گسترش برنامه هاي مستقر و تركيبي براي دستگاه هاي آي‌اواس و آندرويد است. همينطور دربرگيرنده يكدست سازي اي پي آي ها (API)، براي اتصال به سيستم پشتيباني سازمان ها است.

سرويس ها مديريتي تلفن همراه و نرم افزار هاي موبايلي: فعال سازي نرم افزار تلفن همراه در مغازه ها، قادر است براي كسب و شغل هاي كوچك و ميانگين سخت باشد. سرويس ها ما، مشتمل بر نصب برنامه ها در دكان ها و ارائه سرويس ها و پشتيباني بعد از فروش است. (اكانت كاربري توسعه و گسترش دهنده در اپ استور يا اين كه گوگل پلي، ارسال برنامه، ميزباني آن، نوتيفيكيشن هاي منظم، تعامل و شركت كردن، پشتيباني بعد از فروش، رفع اشكالات جزئي، سازش با سيستم ادله هاي تازه و غيره)

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۵۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

برخورداري از خصوصيت هاي اصلي اپليكيشن

برخورداري از خصوصيت هاي اصلي
در فرايند ساخت فرآورده، اصطلاحي موجود هست كه به آن «كالا حداقلي قابل حيات» يا اين كه «كمينه كالا پذيرفتني» گفته مي گردد و به محصولي اطلاق ميشود كه از مشخصات و تجهيزات كافي براي كسب رضايتمندي مشتريان اول برخوردار بوده و از روش بازخوردگيري بسط ميابد. در ايجاد نرم افزار تلفن همراه ميتوان اين شيوه را بهره برد، به طوري كه در ورژن اول نرم افزار تجهيزات مهم و اصلي را عرضه كرد، و آن‌گاه با اخذ برخورد از مشتريان مبادرت به بسط و كامل شدن آن نمود. با به كار گيري از اين طريق ضمن اخذ ايده ها و پيشنهادات يوزرها، مي‌توانيد مسير بسط را به صحت تعيين كرده و از اتلاف منابع دوري فرماييد. ولي براي اين فعاليت نيز مي بايست قانون ها مرتبط با توليد نرم افزار طراحي اپليكيشن در مشهد را رعايت فرمائيد.

نظرها و بازخوردهاي دريافتي از مشتريان به شما در جواب دادن به‌اين سوال ها ياري مينمايد:

استعمال از نرم افزار براي يوزرها آسوده ميباشد يا اين كه مشقت بار؟
اشتباهات نرم افزار كه مي بايست رفع شود كدامند؟
نقاط ضعف و قوت نرم افزار چه است؟
آيا نرم افزار در راستاي هدف ها كسب و فعاليت و انتظارات مشتريان قراردارد؟
آيا همت نرم افزار باصرفه ميباشد؟
مشتريان به چه تجهيزات و ويژگيهايي طولاني تر رغبت دارا هستند؟


براي تحليل تلاش نرم افزار و سنجش پيروزي آن مي بايست به بازنگري و اندازه گيري شاخص هاي سنجش هدف ها كه از پيش گزينش نموده ايد بپردازيد. براين اساس، بعد از قرائت اين نوشته‌علمي مجددا به اولِ آن برويد و مشاهده كنيد كه آيا پباده سازي، محتوا، خصوصيت، و تجهيزات نرم افزار تان مطابق با هدف ها آن ميباشد يا اين كه نه. اطمينان يابيد كه نرم افزار شما از عهده حل اختلال و ارائه سرويس ها به خير بر ميايد.

در حالتي كه براي ايجاد نرم افزار اندرويد و نرم افزار iOS مهيا ايد، يا اين كه سوالي در اين مورد داريد با ما تماس حاصل نماييد. سرويس ها و توليدات متنوع ما در مسئله پباده سازي برنامه اندرويد و iOS و توليد اشكال نرم افزار گوشي مي تواند به شما ياري دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۱۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سايت ريسپانسيو يا اين كه نرم افزار تلفن همراه


سايت ريسپانسيو يا اين كه نرم افزار تلفن همراه
در زمان ساليان اخير فرآيند به كار گيري از نرم افزار هاي گوشي و تلفن همراه هاي هوشمند بسيار ارتقا يافته ميباشد.برهان اين دستور دسترسي تمامي به وب و آساني عمل با نرم افزار ها و موبايل هاي هوشمند ميباشد.در‌اين نوشته‌ي علمي ميخواهيم با تفاوت هاي تارنما ريسپانسيو و نرم افزار تلفن همراه آشنا شويم.


غولهاي تكنولوژي در ساليان اخير تغييرات اكثري داشته و خويش را با واقعيتهاي مو جود تطبيق طراحي اپليكيشن در مشهد داده اند. گوگل كدهاي خويش را براي سايت بر طبق تلفن همراه كه بخش اعظمي از يوزرها از آن استعمال مي كنند تصحيح كرده و ابزارهاي بخش اعظمي را براي امداد به صاحبان وبسايت ها در سوي چك چگونگي برخورد اينترنت سايتهايشان به محيطهاي گوناگون موبايلي مهيا نموده است. بدين ترتيب مي‌توانيم استنباط كنيم كه در شرايطي‌كه شما صاحب و مالك يك اينترنت سايتي مي‌باشيد كه به خير بر روي تلفن همراه عملكرد ندارد، به احتمال زياد مجال هاي تجاري بخش اعظمي را از دست داده و انتظار شما از رويش آنلاين كسب و كارتان تا 60% كاهش خواهد يافت.

ساخت وب سايت ريسپانسيو
اينترنت سايتهاي رسپانسيو براي يوزرها تلفن هاي هوشمند و يا اين كه تبلت ها به خير كارايي دارا‌هستند. درين مدل طراحي وب سايت شركتي ، ميتوانيد چيزهايي را برطبق دسته دستگاه مصرف شده بوسيله استفاده كننده مخفي كرده و يا اين كه به اكران بگذاريد. دقيقا به عبارتي چيزي كه شما براي توليد يك تارنما مطلوب بر طبق گوشي كه سعي نيكي با خدمت هاي جستجويي مانند بينگ، گوگل، ياهو و غيره داشته باشد در سايت هاي رسپانسيو در چنگ شما قرار خواهد گرفت و با غول هاي تكنولوژي كنوني همپا خواهيد شد. ارزش طراحي وب رسپانسيو به صورت طبيعي فراتر از اينترنت سايتي ميباشد كه صرفا براي دسكتاپ پباده سازي ميگردد.

نرم افزار ها يا اين كه قابل انعطاف افزارهاي تلفن همراه
از طرفي ديگر، يك اپليكيشن گوشي، چيزي ميباشد كه شركت هاي بزرگتر براي ارتقاء و بهبود تجربه يوزرها خويش از امكاناتشان پباده سازي و افتتاح مينمايند. مثلا، در‌صورتي‌كه به تارنما آمازون و اپليكيشن بر پايه ي تلفن همراه آن نگاهي بيندازيم، به آساني تفاوت هاي در ميان اين نرم افزار تلفن همراه و سايتي كه بر روي كامپيوتر مشاهده مي‌كنيد را فهم كرده و علاوه بر اين تفاوت هاي آشكاري ما در بين آنچه كه از تارنما آمازون در كامپيوتر و تلفن همراه هوشمند يا اين كه تبلتتان مشاهده ميكنيد موجود است.

قابل انعطاف افزارهاي آنلاين،ابزارهاي تماما متفاوتي ميباشند كه به صاحبان كسب و امور قابليت و امكان هاي پيچيده اي براي دسترسي به كاربرانشان در مسيري بدون واسطه و مختلف را ميدهند. پيشين از تجربه متعدد، داده ها و ابزارهاي گوناگوني در‌اين مسير وجود دارا هستند كه فقط به يوزرها تلفن همراه اختصاص داده ميگردند؛ GPS، پباده سازي بهتر، گردش ريلكس خيس در اپليكيشن، سرويسهاي منحصر به فرد، داده ها ظريف و بقيه خصوصيت هايي كه فعلا وجود داشته و در آينده نيز به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

اما، در مشت داشتن كليه اين تجهيزات نياز به صرف مخارج متعددي داشته و پباده سازي يك اپليكيشن گوشي بدون شك هزينه اي بيشتراز يك تارنما رسپانسيو عادي را طلب مي‌نمايد؛ ولي بر حسب دسته كسب و عمل شما و ميزان دارايي اي كه در دست داريد، بايد شايسته ترين طريق مطابق با آنچه در ذهن مي پروانيد و خصوصيت هاي خاصي كه از كسب و فعاليت خويش انتظار داريد را گزينش نمائيد.

آيا كسب و فعاليت شما نياز به نرم افزار داراست؟
پس از مطالعه تفاوت هاي ساخت وب سايت رسپانسيو و قابل انعطاف افزارهاي آنلاين، سوال بعدي شما قادر است اين باشد كه آيا مستلزم اپليكيشن مي باشيد يا اين كه نه؟ در‌حالتي كه پيش از اين صاحب و مالك يك وبسايت بوده باشيد، مشاهده آمارها ميتواند به شما در يافتن تعداد اشخاص بازديد كننده از تارنما و يا اين كه ابزارهاي موبايلي تان امداد كننده باشد. از اين روش مي قدرت نرخ پريدن اين بازديدها را به دست آورده و پژوهشي را پيرامون ابزارهاي تحليل خويش انجام بخشيد تا از روش آن خوي بازديد كنندگان، عامل و منزلت سوراخ وبسايت را از روش آن پيدا كنيم.

مطالعه آمارهاي وبسايت، جواب هاي بهتري بدين سوالهاي براي شما آماده ميكند. از روش اين آمارها ميباشد كه مي‌توانيد تخميني بر روي واحد سنجش آنچه در كسبو عمل خويش از دست مي دهيد توليد كرده و ايده هاي قابل قبولي از آنچه براي حل اين ايراد نياز داريد را در دست مي‌گذارد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۱:۲۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

بك لينك PBN مخفف عبارت Private Blog Networks

بك لينك چيست؟

همه ما در سايت ها به لينك هايي برخورد كرده ايم كه ما را به يك سايتي ارجاع ميدهند. اين لينك ها بك لينك ناميده ميشود. معمولا اين لينك ها ما را به سايت هايي ارجاع ميدهند كه يا سايت هاي مرتبط با سايت ميزبان است يا داراي مطالب پرطرفدار ميباشد.

بك لينك

در زمان هاي گذشته سايت ها ميتوانستند با افزايش تعداد لينك ها اعتبارسازي نمايند. هزينه كمتري پرداخت ميكردند و ميتوانستند تعداد بسيار بالايي پروفايل و لينك هاي اسپم تهيه نمايند. اما در حال حاضر اين لينك ها و بك لينك ها در گوگل جايي ندارد و گوگل به آن ها زياد اهميت نمي دهد و در واقع به لينك هايي كه هويت بالايي دارند بيشتر اهميت مي دهد.

 

بك لينك PBN چيست؟

پي بي ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  مي باشد.

ما براي لينك سازي به سبك  PBN نياز به يك شبكه ي وبلاگي با هويت بالا داريم.لينك سازي پي بي ان (pbn) به صورت لايه اي ميباشد.

بك لينك pbn

 

معمولا وب سايت يا وبلاگ هايي با موضوعات مختلف را براي ايجاد اين ساختارها ايجاد كرده و اين وبلاگ ها براي اعتبار بخشي به سايت هاي مورد نظر به كار ميبرند. چند بك لينك ايجاد كرده و با اين بك لينك ها كاربران را به سايت اصلي لينك ميدهيم. با ادامه دادن اين مراحل لينك ها به صورت هرمي افزايش مي يابند و همين مسئله موجب شده است كه به خريد بك لينك PBN شهرت يافته است .

بالا رفتن رتبه سايت

اگر بدون علم كافي شروع به اجراي PBN شويد، سايت شما به سرعت به سمت پنالتي شدن و به حذف از گوگل نزديك مي شود.

بك لينك PBN داراي انواع مختلفي ميباشد. گفته ميشود بيش از 200 روش براي لينك سازي وجود دارد. اما همه اين روش ها ايده آل نيستند و تعداد بسيار كمي از آن داراي تاثيرات مطلوبي ميباشند.

شما مي توانيد از پكيچ هاي سفارش بك لينك pbn يا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شيك رنك ديدن بفرماييد .

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۳:۱۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ورودي گوگل پلكاني سئو 2020

مژده سامانه شيك رنك به سئو كاران :
 
خرسنديم بار دگر با آغاز پكيجي جديد و كاربردي به نياز هاي روز سئو كاران پاسخ مثبت دهيم .
 
سرويس جديد و كامل و كاربردي ديگر از مجموعه شيك رنك براي اولين بار در تيرماه 99 معرفي ميگردد پكيج فوق عبارت است از : پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني اين سرويس كاربردي كامل و جديد تيم شيك رنك جهت بهرمندي مديران سايت ها به خدمات سامانه شيك رنك اضافه و هم اكنون در لينك موجود در انتهاي همين مطلب قابل مشاهده مي باشد .
 
ورودي گوگل تركيبي و پلكاني همانطور كه از اسم آن پيداست تركيبي از انواع مختلف ورودي گوگل از جمله : ورودي گوگل با IP هاي ايراني و خارجي - ورودي گوگل از انواع ديوايس ها و سيستم عامل هاي مختلف مانند موبايل و دسكتاپ و.. مي باشد .
 
و قابليت هاي حرفه اي يعني پلكاني در ورودي گوگل
در پكيج هاي 30 روزه ورودي گوگل تركيبي و پلكاني بلفرض مثال (پكيج شماره 2 با 6,000 ورودي گوگل) را انتخاب كرده باشيد پكيج در 3 مرحله 10 روزه زير تقسيم و اجرا مي شود .
 
1000 ورودي گوگل در مرحله اول
10 روز اول روزانه 100 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
2000 ورودي گوگل در مرحله دوم :
10 روز دوم روزانه 200 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
3000 ورودي گوگل در مرحله سوم :
10 روز سوم روزانه 300 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
مهم ترين ويژگي هايي كه پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني را متمايز كرده است:
 
- واكنش انساني و كاملا طبيعي IP ها در سايت
واكنش انساني از جمله كليك در سايت و بازديد از صفحات داخلي و تايم.. طبيعي بودن IP ها ورودي گوگل در اين پكيج را متمايز نموده است .
 
- تايم متغير زمان ماندگاري حداقل 150 ثانيه هر IP و ترافيك ارسالي در سايت
حداقل زمان بازديد هر يوزر و IP از سايت 150 ثانيه و حداكثر 200 ثانيه متغير مي باشد
 
- قابليت پلكاني و عدم ريسك هاي منفي براي سايت
در برخي مواقع دريافت ناگهاني ترافيك نتيجه عكس براي برخي از سايت ها دارد در اين پكيج با توجه به قابليت ارسال ترافيك بصورت پلكاني (پله به پله) هيچ گونه ريسكي براي هيچ سايتي ندارد.
 
- تركيبي و يونيك بودن IP ها و ترافيك ارسالي
تركيبي و يونيك بودن نوع IP ها و تكراري نبودن آنها - حتي تكراري نبودن ديواس IP ها و سيستم عامل (اندرويد - دسكتاپ و...) - متفاوت بودن مرورگر IP ها (فايرفاكس- كروم و...) - متغير بودن موقعيت جغرافيايي متفاوت IP ها (ايراني - خارجي) به طبيعي بودن و كيفيت و بازدهي ورودي گوگل و حتي افزايش اعتبار و شهرت URL از تمايز مهم آنهاست .
 
- تايم هوشمند ارسال ها و تقسيم كليه ترافيك در 24 ساعت شبانه روز
ارسال ناگهاني و يكجا ترافيك خريداري شده علاوه بر فشار سروري و مصرف زياد پهناي باند باعث افت ناگهاني رتبه گوگل سايت و رنك الكسا و حذف ايندكس هاي گوگل در برخي از سايت ها خواهد شد براي جلوگيري و پيشگيري احتمالي در اين پكيج كليه ترافيك را در 24 ساعت شبانه روز تقسيم كرده ايم .
 
پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني قابليت هايي تقريبا مشابه اي نسبت به ترافيك دريافتي از تبليغات گوگل ادوردز دارند اين نوع ورودي گوگل همانطور كه كيفيت بالاتري در مقايسه با ديگر پكيج هاي ورودي گوگل دارند قيمت بالاتري نيز نسبت به ساير پكيج هاي ورودي هاي گوگل دارند .
 
ساير مزاياي بارز خريد ورودي گوگل پلكاني را در لينك سفارش زير مشاهده بفرماييد :

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۳۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اجراي تولبار در اندرويد

نكته: تيتر پروژه و گزينه‌هاي منو را با كلمات فارسي جايگزين كردم تا خروجي فعاليت براي شما بديهي باشد . نكته: layoutDirection محدود به يك View، Widget يا اين كه Layout خاص نيست و در كليه‌جا مي‌اقتدار به كارگيري كرد . در همين اكتيويتي مي‌توانستم بجاي طولاني تر كردن اين خاصيت به Toolbar آنرا به لايه‌ي كليدي اكتيويتي كه از گونه LinearLayout مي باشد طولاني تر كنم . بدين ترتيب كليه موادتشكيل دهنده جان دار باطن اين لايه راست چين مي گردند .

پباده سازي اپليكيشن در مشهداز گزاره TextView اي كه عبارت Hello World را نمايش مي دهد: راست چين كردن layout بوسيله layoutDirection در برنامه نويسي اندرويد ۲: راست
طراحي اپليكيشن در مشهد  چين كردن تولبار بوسيله متد setLayoutDirection اين‌راه و روش براي ديوايس‌هاي با API 19 و به بالا سازگاري دارااست . در‌اين رويه هم مثل گذشته ابتدا مي بايست خاصيت android:supportsRtl با اندازه true در مانيفست پروژه اندرويد تعريف گرديده باشد . خاصيت android:layoutDirection كه در مرحله پيشين به تولبار يا لايه‌ي اساسي اكتيويتي بيش تر گرديده را حذف مي كنم . آن‌گاه خط كد پايين را درون متد onCreate اكتيويتي بيش خيس ميكنم: 1  پارامتر ورودي متد setLayoutDirection از نوع View .LAYOUT_DIRECTION_RTL ميباشد كه از نام آن پيداست كه Direction (جهت) دكورا سيون اجزاي Layout از نوع RTL اعمال ميشود . پروژه تولبار تنها يك اكتيويتي داراست بدين ترتيب اين خط داخل MainActivity قرار مي گيرد . پروژه را اجرا ميكنم: راست چين كردن تولبار به وسيله متد setLayoutDirection در اندرويد مثل حالتي كه در تراز قبل android:layoutDirection=”rtl” را به Layout مهم اكتيويتي بيشتر كردم، با به كارگيري از متد setLayoutDirection هم كليه موادتشكيل دهنده جانور در اكتيويتي به شرايط راست چين تغيير شرايط پيدا مينمايند . طريق‌ي راست چين كردن Toolbar در اندرويد را محاسبه كرديم . پياده سازي هردو شيوه به آساني قابليت و امكان‌پذير مي‌باشد و نيازي به انجام تغييرات در View ها نيست . ولي كار هميشه به همين سادگي نخواهد بود . در مواقعي ممكن مي باشد نياز به انجام تغييرات در موادتشكيل دهنده موجود در صفحه باشد كه در اينترنت مقاله‌ها زيادي درين خصوص موجود هست . يا اين كه در شراي تمايل داريد اپليكيشن راست چين شما از ديوايس‌هاي با API پايينتر از ۱۷ هم به خير پشتيباني نمايد، فعاليت مقداري پيچيده‌خيس خواهد شد . به اميد آفريدگار اينجانب نيز در پي فراگيري‌ها به طريق‌ي راست چين كردن بقيه نصيب‌هاي يك پروژه اندرويدي خواهم پرداخت


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۵۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تصورات از iOS 12

بر مغاير تصوراتي كه از iOS 12 و پلتفرم ARKit 2 داشتيم، تب واقعيت افزوده خيلي زود به عرق جلوس كرد . اپليكيشن‌هاي اين حوزه آنچنان كه بايد و شايد نتوانستند بين يوزرها فراگير شوند، مگر چندين قضيه محدود كه تعدادشان به انگشت‌هاي دست نيز نمي رسد . طراحي اپليكيشن در مشهد
طراحي اپليكيشن در مشهدJust a Line يك عدد از كم اپليكيشن‌هايي بود كه پتانسيل‌هاي به كارگيري از حقيقت افزوده را به خير به سناريو مي‌گذاشت؛ يك اپليكيشن نقاشي كه آدمك‌هاي كارتوني را به دنياي حقيقي ما مياورد و سعي جاري و كم‌نقصي در اين كار به سناريو مي‌گذاشت . مصرف مضاعف طراحي اپليكيشن در مشهد  باتري و عدم سازگاري با بعضي ديوايس‌ها بخشي از گلايه‌هاي كاربران از اين اپليكيشن بود، با اين وجود تيم آفريننده با سخاوتمندي كد سورس‌هاي اپليكيشن را به صورت متن‌باز در اختيار توسعه و گسترش‌دهندگان قرار داده كه بتوانند نسخه‌هاي مود گرديده‌ و بهينه‌تري از آن را براي طرفداران خويش بسازند . Nova Launcher با عبور كرد نزديك به پنج ماه از تكثير اندرويد پاي، هنوز ميليون‌ها گوشي اندرويدي پيروز به دريافت اين به‌روزرساني نشده‌اند . در چنين قوانيني لانچرها مي‌توانند با شبيه‌سازي تجهيزات نهايي ويرايش‌هاي اندرويد، ضعف اكوسيستم گوگل در ارائه به‌روزرساني‌ها را به خير بپوشانند . نووا لانچر اين سال نيز با دريافت به‌روزرساني‌هاي دائمي، يك راز و گردن از لانچرهاي اندرويدي ديگر بالاتر بود . هم برخي خصوصيات پيكسل لانچر (لانچر منحصربه‌فرد ديوايس‌هاي پيكسل گوگل) را دريافت كرد و نيز تجهيزات شخصي‌سازي كه هميشه نقطه قوتش بوده را عمده از پيشين گسترش اعطا كرد . وسط همين سال، ورژن ۶ .۰ لانچر هم در قالب بتا منتشر شد كه Adaptive Icon‌هاي قابل شخصي‌سازي، اسكرول افقي و عمودي در فايل‌ها و رايگان شدن گزينه تغيير بعدها آيكن‌ها از ويژگي ها فراوان موثر و كاربردي آن بودند . Google Maps اين سال سال مهمي براي گوگل مپس به شمار مي رفت . تغييرات ريز و درشت متعددي در اين اپليكيشن شكل گرفت كه به غير از نقشه و مسيرياب، بتواند نقش خويش را به تيتر يك شبكه‌ اجتماعي مكان‌نمايي هم در دربين يوزرها پر رنگ‌خيس كند . در همين راستا، تب For You بعد از وعده و وعيد‌هاي مضاعف بالاخره منتشر شد و كماكان به تكثير در كشورهاي مختلف ادامه مي‌دهد . با For You در صورتيكه وارد شهر جديدي بشويد، دقيقا مي دانيد كه در هر محله چه تفريحاتي وجود دارند، كدام دكان‌ها حراج خويش را ابتدا كرده‌اند و كدام رستوران‌ها شايسته ترين سعي را دارند؛ پيشنهاداتي كه صرفا براي فرد شما، مبتني بر علايق‌تان و به صورت هوشمند ارائه مي شوند . ارائه قابليت و امكان Shortlist، توصيه جاي پارك و گزارش تصادفات و رويدادها مسير به سبك ويز نيز از ديگر تغييرات خوب اين سال اپليكيشن گوگل مپس بودند تا تكامل آن كماكان بعد از سپري شد اين همگي سال ادامه داشته باشد . Datally با افزايش هزينه‌ها و از سويي يادگرفتن بيشتر اينترنت، مي بايست در‌پي راه‌هايي براي كاهش مصرف ديتا بود . Datally پيروز شد كه به طور مؤثري اين با اهميت را براي مردم سراسر فهميده به ارمغان بياورد . اين اپ كاربردي گوگل اين سال تعدادي امكان جديد و ويژه دريافت كرد . اولين Guest Mode اسم دارااست كه براي به كارگيري كننده مهمان محدوديت مصرف تعيين مي‌كند، Daily Limit براي مصرف نت هر اپليكيشن محدوديت روزمره ميگذارد و Find Wi-Fi اينترنت‌ مجاني دور و برتان روي نقشه را معين مي كند . ديتالي همين سال پا را بالاتر نيز گذاشت و با معرفي قابليت Unused Apps، شناسايي اپليكيشن‌هاي لبريز مصرف در پس‌زمينه و توصيه پاك كردن آنان‌را نيز به قابليت‌هاي خويش طولاني خيس كرد تا به يكي از شايسته ترين ديتا سيورهاي اندرويد تبديل شود .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۳:۱۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

220 طراحي اپليكيشن Native چيست و چه مزايايي دارد؟

براي برنامه نويسي و فعال سازي سايت ها از طريق هاي مختلفي مي قدرت بهره مند شد كه هريك دارنده انگيزه خاصي ميباشند. درين راستا، معمولا برنامه نويسان از سه شيوه پباده سازي نرم افزار تركيبي، مستقر و اينترنت استعمال مينمايند. پباده سازي نرم افزار native در معناي توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزار در گويش هاي مربوط به اپليكيشن تحت عنوان قابل انعطاف‌افزار ساكن يا اين كه native ميباشد. اين نرم افزار دارنده مزاياي متعددي ميباشد كه درين نوشته ي علمي به آن ميپردازيم.

ايجاد نرم افزار براي معرفي توليد ها از گزاره ابزارهاي تبليغات طراحي اپليكيشن در مشهد مدرني كه براي بيشترين كسب و امور مي شود به فعاليت موفقيت، نرم افزار‌هاي گوشي ميباشند. نرم افزار ها با هدف ها گوناگوني ساخته ميشوند. برخي از صاحبان كسب و امور به مراد معرفي توليدات و سرويس ها خويش پباده سازي نرم افزار‌ها را انجام مي‌دهند. بعضا از استارتاپ ها نيز با انگيزه ايده پردازي و اختراع مبادرت به توليد نرم افزار ها مي نمايند. هنگامي كه يك نرم افزار پباده سازي و گسترش پيدا مي‌نمايد، لازم ميباشد اصول و استانداردهاي خاصي را به عمل موفقيت. از روش طرز هاي مختلفي براي برنامه نويسي نرم افزار ها مي قدرت مبادرت كرد كه هريك براي هدف ها مشخصي تشكيل شده اند. درين في مابين مي‌اقتدار به سه طرز براي پباده سازي نرم افزار و برنامه ها اشاره نمود برنامه نويس ها از اين طريق ها جهت ايجاد نرم افزار ها به كارگيري مي‌نمايد. اين سه طريق متداول عبارتند از: پباده سازي آپ hybrid (هيبريد) ، native ( ساكن) و web app كه درين نوشته‌علمي به باز نگري پباده سازي نرم افزار Native و تجهيزات و مزاياي كه‌اين نرم افزار دارااست مي‌پردازيم:

پباده سازي نرم افزار Native چه مي باشد و چه مزايايي داراست؟
پباده سازي نرم افزار Native
آيا مي‌دانيد نرم افزار Native چه مي‌باشد؟ درخصوص پباده سازي نرم افزار Native بايستي اذعان كرد كه به برخي از قابل انعطاف افزارهايي كه با لهجه مربوط به سيستم دليل ايجاد ميشوند، اپليكيشن مستقر يا اين كه نرم افزار Native مي‌گويند. جهت ايجاد اين اپليكيشن براي اندرويد از لهجه جاوا به كارگيري مي‌شود و براي پباده سازي براي آيفون لهجه objective-c به عمل برده ميگردد. پباده سازي نرم افزار Native يا اين كه مستقر در مقايسه با ديگر نحوه ها اضافه خواهد بود.‌ زيرا براي ويندوز فون، اندرويد يا اين كه آي وي اس براي هريك لازم ميباشد كه به طور غير وابسته كدنويسي آن فيس گيرد. علت اين مورد به كارگيري از SDKو API در هر پلتفرم است. از اين رو لازم ميباشد براي هر سيستم برهان با اعتنا به API آن مجدد كد نويسي فيس گيرد كه‌اين مورد از گزاره معايب پباده سازي نرم افزار Native ميباشد.

پباده سازي نرم افزار Native چه مي باشد و چه مزايايي داراست؟
خصوصيت هاي پباده سازي نرم افزار Native
درباره‌ي پباده سازي اين نرم افزار بيش تر از هر كاري لازم ميباشد، هزينه پباده سازي قابل انعطاف‌افزار ساكن را گزينه بازنگري قرار بخشيد. از آنجايي كه در‌اين نرم افزار لازم ميباشد كد نويسي دوباره براي هر پلتفرم رخ گيرد، به اين ترتيب هزينه اين نرم افزار در مقايسه با ديگر طريق ها طولاني تر خواهد بود. در حين ايجاد نرم افزار از روي Native نيز بيش تر مي‌گردد. زيرا كد نويسي با اعتنا API هاي هر پلتفرم طولاني خواهد بود. اين نرم افزار دارنده برخي مزايا و معايب مي‌باشد. به كار گيري از طريق هاي كد نويسي هم با دقت به جور عمل و انگيزه شما از پباده سازي اپليكيشن گزينش مي شود. از گزاره خصوصيت هاي مثبتي كه پباده سازي اين نرم افزار داراست، مي شود به سرعت بالا در پباده سازي نرم افزار مستقر اشاره نمود. زيرا كد نويسي بر پايه ي سيستم برهان رخ مي‌گيرد، اين قضيه باعث گرديده كه فرمان به طور بدون واسطه كامپايل گرديده و سرعت اجرا فراتر شود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۰:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)